ტრენინგი დაიწყო ზუსტად დანიშნულ დროს. გავიმეორეთ წინა ტრენინგზე ნასწავლი მასალა. ინტერესიტ მოვისმინეთ ტრენერის საუბარი სასწავლო პროექტის გეგმის შედგენის შესახებ. ა ქტიურად ვიყენებდით სახელმძღვანელოს- ტრენინგის გზამკვლევს,რომელიც დაგვეხმარა პროექტის გეგმის შედგენაში , მიზნებისა და სტანდარტების დადგენაში. ვისწავლეთ რომ მიზანი იყოს გარკვეული და არა ბუნდოვანი რომ უნდა გამოვიყენოთ ბლუმის განახლეული ტაქსონომია. გეგმაში მიზნები უნდა შეესაბამებოდეს ესგ -ს და 21-ე საუკუნის უნარ- ჩვევებს, გეგმა აუცილებლად უნდა იყოს გაზომვადი ე.ი აუცილებლად შეფასდეს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий